ROSA T700

Eftersom jag har världens bästa föräldrar, (som jag dock inte säger till dom speciellt ofta, eller aldrig(?)) men jag hoppas dom vet om det! så var dom och köpte en ny mobil till mig :)
kanske dags att visa dom att jag faktiskt uppskattar dom väldigt mycket,
å min syster också för den delen :) hon är super.

Det blev en rosa T700! som jag är superglad över! nästa vecka iaf när jag kan börja använda den.. numret måste porteras över till det nya sim-kortet, blev comviq den här gången..
hoppas jag håller mina mobilräkningar nere! :)

Just nu är min andra mobil inne på lagning för 3:e gången på 1,5 månad..
bra jobbat telenor?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Pappa och jag vet .....

2009-04-30 @ 15:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0