jag trodde man var vuxen nog nu..

Ibland känner jag mig verkligen allt för mogen för min ålder,
jag har alltid varit den som utvecklats först, både utséendemässigt och som person.

Det känns som jag har partat och lekt klart med alla nya saker man testar på som ungdom, fylla, smink, nya stilar, träffa killar... jag är klar med allt det där.

Det jag vill och längtar efter nu, är att skapa en framtid, en karriär.
Jag vill plugga vidare, börja jobba flytta hemifrån, skapa ett liv med mitt allt, min linus.
Och med mig vill jag ha mina sanna, fina vänner och min familj..

Men bara mina riktiga vänner, som jag vet att jag alltid kan lita på,
och jag ser fram emot att få nya vänner när man tagit studenten,
och förmodligen börjar plugga vidare..



se upp världen! för här har ni mig
den mest gladaste sandra som tar det hon vill i livet ;D

Kommentarer
Postat av: Sara

:) <3

2009-04-02 @ 22:15:50
Postat av: Syrran

Snyggast först ;)

2009-04-07 @ 11:59:40
URL: http://hannarosin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0