hur har jag råd?

Juste, har jag nämnt att jag är shoppinggalen?
Jag tror jag har ett shoppingberoende.. hm.. kan stämma.
mamma tycker jag behöver hjälp, men isånnafall tycker jag vi båda behöver det.
så det så mammsen :)

Jag har handlat massa massa saker som jag inte ens hunnit ta kort på och visa er! Dessutom har jag ju ingen dator nu, så jag får pusha bort älsklingen från datorn och ladda upp 1000 bilder på hans dator..

Men har iallafall bild på mina gladiatorskor, 130:- på lager157 .. jag gör alltid KAP.
Och min fina nya ROSA bikini från H&M som jag gick iväg och handlade igår när resten satt och drack på O'learys.. hihi, va tvungen att smita iväg en snabbis ju..

 
Gladitorskorna och mitt söta rosett-diadem som sötnosen köpte till mig :)


 

Dags att skriva klar min uppsats nu!
Linus skrev precis att han är hemma om 30 min..
skynda skynda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0