Gårdagens + Dagens

Hej där ute alla glada!

Vad tycks, har det inte varit en helt skön dag? Väldigt bra för att vara torsdag, och närma sig helgen, yeee!
Idag kom jag försent till skolan, och fick komma in på föreläsningen och skämmas då alla tittade på mig, men men sådant händer väl alla, right?
Träffade Sandra, tog en fika ute i solen och pratade. Hon sa till mig att lägga ut min snygga klänning på bloggen, och nu ska ni få se den och med den kommer gårdagens outfit. Just nu har jag tagit en paus från pluggandet, sitter nämlingen och läser om genus och femininitet. Har ni tänkt på att det stavas femininitet men utalas inte likadant .. hm, mystiskt det där!

Gårdagens outfit: Chinos by H&M, Skinnjacka by Lindex, Skor by Converse.
Gårdagens inköp: Klänning - Gina Tricot
+
min sysselsättning idag, inte lika kul va?

Vad har ni för er idag? Fikar i solen?

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0